יום שבת, 21 בינואר 2012

House of Lies - בית השקרים

בית השקרים, קומדיה אמריקאית מבית Showtime  החלה שידוריה בארה"ב ב8 לינואר השנה.
דון שידל משחק את מארטי קאן, יועץ פיננסי לחברות, בחור מבריק בתחום הייעוץ אך די אהבל בכל השאר. הוא גר עם אביו, פסיכיאטר שיצא לפנסיה, שוכב עדיין עם גרושתו שמנהלת חברה מתחרה ואפילו מוצלחת יותר, והבן שלו לובש בגדי נשים. בנוסף הוא מפלרטט נון סטופ עם הבחורה היחידה בצוות המומחים שלו - ג'יני ואן דר הובן (קריסטן בל - ורוניקה מארס).
הסדרה בנויה בצורה של סלף-הלפ בוק. מארטי פונה אלינו הקהל בבית לעתים קרובות, כאשר כל הסצנה סביבו קופאת, זורק טיפים ומסביר מה כדאי לעשות כאשר איתנו הוא מוכיח כנות תהומית מול צביעות קיצונית כאשר פונה אל הלקוח. כל פרק צוות היועצים עובד מול חברה אחרת, הכל מתחרבש עד הדקה התשעים שהכל מצליח (מן הסתם).
בסדרה הזו, האמת היא מצרך נדיר. החמדנות והשקרים אשר נערמים כדי לספק אותה זה כל העניין. מאני מייקס דה וורלד גו ראונד, וכנראה גם מחולל סצנות משעשעות למדי.


ייעוץ כלכלי לחברות לא רק נשמע משעמם, הוא באמת משעמם. אחד המקצועות היותר אפרוריים שאי פעם ביססו עליהם סדרת טלויזיה. אפילו בסדרה הקלילה והמקסימה הזו, בעלת הקצב המהיר, המשחק הססגוני והעלילה המטורפת, קשה להסוות את זה. אבל הצוות הזה, הכימיה, ההומור, איכשהו הם גורמים לזה לעבוד.


ממליצה, חמוד בהחלט!


8.5 מתוך 10







2 תגובות:

  1. אם קריסטן בל שם - אני אצפה בזה! :) האמת ששמעתי על הסדרה הזו דעות די חלוקות בפורום טלוויזיה, והתלבטתי אם יש טעם לתת לזה צ'אנס או לא כי אני גם ככה עמוסה בעשרות סדרות שממתינות שאצפה בהן!

    יש לך מושד מתי זה צפוי להגיע לארץ?

    השבמחק
  2. סדרה מ ע ו ל ה !!!

    השבמחק

תגובות זה פאן!