יום שלישי, 25 באוקטובר 2011

New Girl - הנערה החדשה

התחילה עכשיו סדרה חדשה של פוקס, בארה"ב משודר כרגע פרק חמישי לעונה הראשונה של הסדרה "הנערה החדשה"
זואי דשנל היא מהשחקניות האלו שבאות פעם בעשור, מיוחדת ובלתי נשכחת. אם ראיתם את 500 ימים של סאמר, אתם יודעים למה אני מתכוונת. אם לא, תראו. למרות שזה סרט ופה אני לא מדברת על סרטים. עדיין. האופי שלה מוקרן ונוגע דרך המסך. היופי שלה פנומנלי. הקול המעט נמוך ומתוק כדבש, כייף לי שזואי סוף סוף נחטפה לסדרה!
ועוד קומדיה נו לס. אז כפי שבוודאי כבר הבנתם, זואי דשנל היא ג'ס "הנערה החדשה".
ג'ס אף היא יוצאת דופן. הבחורה הכי לא מגניבה ה-בעצם מגניבה שיש. היא אוהבת לשיר לעצמה, סתם כך. להלחין משפט באמצע אמירתו, היא מפדחת ומתפדחת ללא הרף, אומרת דברים לא נכונים, מלכלכת את השמלה, מתקלחת בבגד ים, שואבת מטאפורות משר הטבעות והיא מותק אמיתית. קשה שלא לאהוב את ג'ס. היא כנה, בטוחה בעצמה למרות הכל, חייכנית, אופטימית ומצחיקה בטירוף. ג'ס מגיעה אחרי פרידה קשה מחבר שלה לראיון דרך קרייג ליסט להיות שותפה בדירה עם שלושה גברים רווקים שביחד מרכיבים את הגבר המושלם.
המאמן - מדריך כושר שחום וחתיך חסר סבלנות שלא יודע איך לדבר עם נשים - הוא מייצג את המאצ'ו.


שמידט - שהוא החתיך (שיחק בורוניקה מארס אגב) הטפשון שמזלזלים בגבריות שלו בעבודה ובאינטיליגנציה שלו בבית (יש צנצנת "דוש באג", שהשותפים הכינו במיוחד עבורו, שכל פעם שיהיה לו משפט מטופש, יצטרך לשים דולר בצנצנת)- הוא מייצג כמובן את החתיך השרמנטי, קצת ג'ואי מחברים (גם איטלקי ניו יורקי)


ניק - בדיוק נפרד מחברה שלו (ששיחקה את המלצרית בפילדלפיה זורחת שאכתוב עליה בהמשך), ומתמודד לא מתמודד עם כאב הפרידה. ניק מייצג את הלב. את הרגישות. אין בו את הבטחון של שמידט ולא את הביצים של המאמן, אבל הוא מקסים, טוב לב וחכם.


ברגע של הכרעה גורלית שגויה, הבחורים מסכימים לקבל אותה כשותפה, ובמהירות (אולי יותר מדי במהירות) נוצרת ידידות אמיצה, קצת מפדחת, קצת מיוחדת עם הרבה לב ממש כמו ג'ס, בין הארבעה.
זוהי באמת קומדיה מוצלחת. לא אומרת שכל משפט בה מצחיק, אבל אז פאר אז קומדיות הולכות, זו ומשפחה מודרנית כרגע מובילות מבחינתי בשוק הצחוקים.
אחלה בדיחות, אחלה מצבים, אחלה אופי, לצפות ולצחוק.
מיד ללכת ולראות!
נותנת לזה 9 מתוך 10

5 תגובות:

  1. אחרי הפרק הראשון מחליפים את coach האימביציל בדמות קצת יותר חביבה ואמינה אם כי אנטיפתית. ג'ס ושמידט הם הדמויות המעניינות היחידות

    השבמחק
    תשובות
    1. מאוד נהנית מהסדרה, המשיכה בין ג'ס לניק, הבדיחות השתפרו, הכתיבה קפצה בכמה רמות, הייתי מעזה ואומרת הסיטקום חברים הכי טובה אאוטדר כיום.

      מחק
    2. בכיתי מצחוק בפרקים 17-18. אבל ממש. יש שם משפט "It smells of of leather, Teddy Roosvelt and wistfulness"- הרבה זמן לא צחקתי ככה.

      מחק
  2. הסדרה היא אדירה וממש מצחיקה היא בדיוק עונה על הקריטריונים שאני אוהבת בסדרות :)

    השבמחק

תגובות זה פאן!