יום שבת, 21 ביולי 2012

Baby Daddy - בייבי דאדי

סיטקום מבית ABC, החלה שידוריה בארה"ב בסוף יוני.
בן ווילר (ז'אן לוק בילוד) הוא ברמן בשנות ה20 ומשהו, רווק חמוד שגר עם חברו הטוב - טאקר. הסדרה מתחילה בכך שאחיו הבכור של בן - דני, מצטרף לגור איתם בדירה. ואז לפתע, נשמע צלצול פעמון הדלת, הם פותחים את הדלת לגלות סלקל עם תינוקת בפנים ופתק. תעצרו אותי אם זה מתחיל להשמע לכם מוכר.

לסינריו של "שלושה גברים ותינוקת" מצטרפת ריילי פרין (צ'לסי קיין) חברת ילדות של האחים לבית ווילר, שהיתה פעם בריונית שמנה שהכתה את בן, וכעת היא חתיכה בלונדינית שהתקבלה לבית ספר למשפטים. וכאן מתגלה לנו גם סוג של משולש אהבה, כאשר ריילי מאוהבת בבן, ודני מאוהב בריילי. וטאקר כמובן לא מאוהב באף אחד כי הוא לטיני, וכידוע בסיטקומים משפחתיים, צריך להיות לבן בשביל לחיות חיים שאינם סיידקיק משעשע ובודד. מצטרפת אל הקאסט המנצח - אמא ווילר, אם הבנים שדווקא מפתיעה בבדיחות.

הכותבים איומים, השחקנים טובים!

אז לבן יש תינוקת. אם התינוקת רוצה למסור אותה לאימוץ ורק צריכה את חתימתו של בן, אך בן מתאהב בתינוקת הקטנה אמה, ומחליט לגדל אותה בעצמו. 

אז מה יש לנו? לא הרבה. העלילה שחוקה, צפויה וקלישאתית בדיוק כמו הבדיחות בה והצחוקים המוקלטים.
אבל. וזה אבל גדול. לפעמים, גם אם העלילה מגוחכת וההומור על הפנים, סיטקום יכולה להנצל על ידי חוש קומי מוצלח בשחקנים, כימיה ופאקטור הלייקאביליטי.

והשחקנים האלו, מעבר לטעותם להבחן ולהסכים לשחק בסדרה הנמוכה הזו, הם באמת טובים! הם טובים אחד עם השני, הם טובים בטיימינג, הם פשוט טובים. אולי הם יצליחו להרים את רמת הכתיבה. אולי כל הכותבים ידבקו במגפה מסתורית, ויחליפו אותם. הכל יכול לקרות.

מצד שני, בניגוד ל"נערה החדשה" אין בי החשק העז להוריד מיד את שאר פרקי הסדרה,
אז הציון הרגיל שלי לסדרות של אם-הן-כבר-משודרות-אני-לא-אחליף-ערוץ
6 מתוך 10

6 תגובות:

  1. אבל גם ב "נערה חדשה" שינו כיוון ודמויות ותסריט אחרי פרק- שניים וזה עשה לסדרה רק טוב

    השבמחק
  2. בכל הסידרה גם יש חלקים שמועתקים מ"איך פגשתי את אמא" כמו לדוגמא: חכו לזה.. , טייס משנה ....

    השבמחק
    תשובות
    1. זאת לא העתקה, זה רפרנס. מרבית הסיטקומים מתקשרים לסיטקומים אחרים במובנים של רפרנסים. באפאא, ובמשפחה מודרנית מופיע המושג "תסרוקת רייצ'ל", חברים העתיקו מוטיבים מסיינפלד, ובייבי דאדי השתמשו בקאץ' פרייזים של אפאא בשביל הבדיחה. חכו לזה, הוא למעשה הקאץ' פרייז היחיד שהיה בעצם רפרנס לאפאא פשוט כי שאר המושגים היו קיימים בחברה האמריקאית לפני כן. bro code היה קיים, ברני הפך אותו לספר. טייס משנה, בטח שקיים! והרבה לפני איך פגשתי את אמא....

      מחק
  3. לפי דעתי אתה ממש טועה אומנם הכתיבה לא ברמה של הסדרה "חברים" אבל אני מאוד אהבתי את הסדרה עצמה.

    השבמחק
  4. הכל נורא בסדרה הזאת. לא להאמין שהפיקו חמש עונות של הזבל הזה.

    השבמחק
  5. מי השחקן שמגלם את רוס הבוס של ריילי?

    השבמחק

תגובות זה פאן!