יום שבת, 29 באוקטובר 2011

Ringer - מתחזה

"מתחזה"
עוד סדרת תאומות/ חילופי זהויות כמו משחק השקרים, רק בוגרת יותר, קודרת יותר, רצינית... ודר איי סיי? טובה הרבה יותר.
שרה מישל גלר שגם מפיקה וגם משחקת תפקיד כפול בסדרת מתח מבית סי וו (כרגע עונה ראשונה בארה"ב), היא כבר לא הבאפי שאנחנו מכירים. ההבעות שלה הרבה יותר מעודנות, יכולות המשחק שלה השתפרו מאוד, אל תתנו לשם לבלבל אתכם.
ציידת הערפדים איננה עוד.


שיבון וברידג'ט הן תאומות זהות בנות 30 פלוס אשר התרחקו בשש השנים האחרונות ונראה שמערכת היחסים בינהן אממ..בעייתית לכל הפחות.
ברידג'ט היא חשפנית לשעבר, אלכוהליסטית בגמילה שהיתה עדה לרצח ומבצעת עסקה עם האף בי איי, להעיד נגד ראש מאפיה בתמורה לניכוי האשמותיה.
שיבון...בעצם אנחנו לא יודעים הרבה על שיבון. רק שהיא עשירה, חיה טוב, נשואה למיליונר, בוגדת בו עם בעלה של חברתה הטובה ביותר, ועוסקת במה שנשות החברה הגבוהה תמיד עוסקות בו....כלום.
יום לפני העדות של ברידג'ט שתכניס את ראש המאפיה לכלא, ברידג'ט חוטפת רגליים קרות וגם את האקדח של השומר מטעם המדינה שמשגיח עליה, תוקפת אותו ובורחת.
בורחת אל אחותה.


שיבון מספרת לברידג'ט שמעולם לא סיפרה לבעלה שיש לה אחות תאומה ובעצם איש לא יודע על קיומה. וזה זמן מצוין לצאת לגמרי לבד בלי להגיד לאף אחד רק שתיהן לשיט עם מסך כחול שמוקרן עליו ים.
ברידג'ט נרדמת בשיט וכשהיא מתעוררת אין שיבון ואין נעליים. אבל יש צעיף...במים. ברידג'ט ההמומה מניחה שאחותה התאבדה ומאחר ורודפים אחריה גם המשטרה, גם האף בי איי וגם טובי וגדולי המאפיה, לא נותר לה אלא להתחזות לאחותה הקלאסה ולקוות לטוב.
כעת ברידג'ט לומדת להכיר את כל האנשים בחייה הסודיים של אחותה שיבון.
בעלה של שיבון - אנדרו, משחק אותו יואן גרופו שחקן אהוב עליי במיוחד, עוד מהמיני סדרה "פורסייט סאגה" וכמובן, האיש האלסטי מהסרט "ארבעת המופלאים", היחסים בינהם מתוחים ומנוכרים, ברידג'ט ואנחנו עוד נגלה למה.
סוכן האף בי איי - ויקטור, השחקן נסטור קרבונל, עוד פנים מוכרות, בתחילת דרכו שיחק בסאדנלי סוזן - הסיטקום של ברוק שילדס, ולאחר מכן בלוסט בתור ריצ'ארד אלפרט, התופעה שלעולם אינו מזדקן. אני חשבתי שבלוסט הוא הלחיץ אותי, אז כאן בכלל.
בדיוק כשנדמה שברידג'ט מצאה את הקאבר המושלם, מסתבר שגם חייה של שיבון, אותה היא מגלמת, שרויים בסכנת חיים.


אני אהבתי. בייחוד בזכות המשחק והכימיה בין השחקנים, אווירתית הם גם הצליחו לתת הרגשה אירופאית כמעט. המתח נבנה יפה בהמשך הסדרה, שווה נסיון!
. 8 מתוך 10.



5 תגובות:

  1. ההתמכרות החדשה שלי. לייק בריבוע!

    השבמחק
  2. ואהובי לוגן מופיע בפרק השישי. יאאאאאאאאאאאאאאאאאאא

    השבמחק
  3. הסדרה הטובה ביותר שראיתי

    השבמחק
    תשובות
    1. אבל חבל שאי אפשר עונה שניה

      מחק
    2. לא בטוחה שאי אפשר, הרייטינג קצת צנח אבל היו דיבורים...

      מחק

תגובות זה פאן!