יום שבת, 29 באוקטובר 2011

The Lying Game - משחק השקרים

משחק השקרים, עוד סדרה חדשה שהחלה אוגוסט הזה בארה"ב מרשת ABC (עונה ראשונה של עשרה פרקים הסתיימה החודש, עונה שניה בעלת 12 פרקים תתחיל בינואר 2012)
וגם היא מבוססת על סדרת ספרים מאת שרה שפרד, אותה הסופרת של סדרת הספרים שקרניות קטנות ויפות
(מישהו עולה כאן על תבנית?)
אמה בקר וסאטון מרסר הן תאומות זהות אשר הופרדו בלידתן ונמסרו לאימוץ. בעוד אמה גודלת במשפחה אומנת עניה באיזה חור, עם אח חורג נוראי ואמא אומנת שכל מה שחשוב לה זה הצ'ק שהיא מקבלת מהרווחה על אמה, סאטון מאומצת ע"י משפחה עשירה בפניקס אריזונה, וחיה כנסיכה מפונקת בארמון, עם הבמוו הנפתחת שלה, ארון הבגדים בגודל חדר, מלכת בית הספר עם חבר חתיך וחברות שטחיות וקלולסיות כמוה. בדרך נס, התאומות מגלות אחת על השניה אך שומרות על כך בסוד מכל העולם. סאטון מרגע גילוייה על אחותה התאומה, פוצחת במסע תחקירי לגלות מי מסר אותן ומדוע הופרדו.
הסיפור מתחיל להסתבך כאשר האם האומנת של אמה מאשימה את אמה בגניבת כסף ממנה וקוראת למשטרה. אמה בורחת מהבית ועולה על אוטובוס לבקר את אחותה התאומה, הנסיכה סאטון.
סאטון מצדה, קופצת על ההזדמנות ומבקשת מאמה להחליף אותה בחייה בכדי שסאטון תוכל להמשיך בחקירתה בנושא הוריהן הביולוגים. אמה, שהגיעה מכלום, זוכה להזדמנות לחיות חיי מלכה, עם משפחה אמיתית שאוהבת ודואגת לה, עם אחות קטנה וחברים בילט-אין, למשך יומיים, כי איך הולך המשפט הידוע? הדשא של האחות התאומה שהופרדה בלידתכן, תמיד ירוק יותר...
עוד יומיים, אומרת לה סאטון, ניפגש כאן בכתובת שתופיע לך בג'י פי אס, ונחליף חזרה.
אמה פעורת העיניים וצמאת היחס, נהנית מכל רגע מבלבל חמים, אגדתי ומוזר ביומיים האלו ואז הולכת בלב כבד להחלפה שנקבעה.
אבל איפה סאטון?


"אורה הכפולה" פוגש את "המלך והעני" בדיאלוגי האו.סי. והמסתורין והמתח של שקרניות יפות וקטנות. ביננו, ואני לא הראשונה לספר לכם את זה, תאומות זה כייף.
מגניב שהספרים של שרה שפרד נלקחים לסדרות של בני נוער יפים. לו רק, הו לו רק ידעו גם לשחק.
6 מתוך 10
   

5 תגובות:

  1. לפי דעתי,תוכנית מעולה,הרבה זמן לא יצא לי לראות משהו בסגנון,אני לא יכולה לחכות כבר ולראות את הפרקים הבאים,תוכנית מעולה!

    השבמחק
  2. אני דווקא לא נהניתי כלל מהסדרה, לא הצלחתי להביא את עצמי לראות את הפרק השני. אולי זה גם בגלל שבדיוק התחלתי לראות ביחד גם את הוחלפו בלידתן ואת רינגר שעושים את הרעיון של אחיות שמתחלפות יותר טוב.
    אולי המשך הסדרה מוצלח יותר, אבל זה כנראה סדרה בשביל בנות ולא בשביל בנים...

    השבמחק
    תשובות
    1. כן.. באמת לפני דעתי מתאים יותר לבנות..

      מחק
  3. יש כבר עונה 2???
    סדרה מהממת@@@@@@

    השבמחק
    תשובות
    1. טרם. עונה שניה תחל בארה"ב רק בינואר 2013

      מחק

תגובות זה פאן!