יום שבת, 4 בפברואר 2012

Are You There, Chelsea? - את שם, צ'לסי?

אתם זוכרים את מופע שנות ה70? 
הסיטקום על מספר תיכוניסטים בסבנטיז שרוב הזמן דיברו על סקס ועישנו גראס, עם אבא של אריק פורמן שהפאנצ'ים שלו בדרך כלל כללו משהו בסגנון "הרגל שלי בתחת שלך" והקהל היה שואג מצחוק? כמה קל היה לספק לנו בידור בסוף שנות ה90 הא? לכל אחד היה תיכוניסט פייבוריט. זוכרים מי היה שלכם? 
ה"מופע" הסתיים ב-2006, ותוך כדי הציג לעולם מספר כוכבי קולנוע.


קחו לדוגמא את קלסו, הלא הוא אשטון קוצ'ר שכבר עשה שם יפה לעצמו במהלך הסדרה, בין היחסים עם דמי מור, לפאנק'ד תוכנית המתיחות סלבס שלו, הסרט המצליח אפקט הפרפר ומספר בלתי נדלה של קומדיות רומנטיות.
עוד דוגמא טובה היא טופר גרייס, שיכולנו לראות אותו במספר סרטים, בינהם "בחברה טובה" מול דניס קווייד וסקארלט ג'והנסון , ואפילו בספיידרמן 3 בתור הצלם המעצבן שמנסה לגנוב את העבודה של פיטר פארקר.
וכמובן כמובן מילה קוניס שלצד דיבובה הקבוע בפאמילי גאי את מג גם שיחקה מאוד יפה בסרט המשובח "ברבור שחור".
אפילו היומן של הייד - הלא הוא דני מסטרסון, מתמלא יפה. 
אבל רק את הפייבוריטית שלי, דונה לא ראיתי.


 דונה, השחקנית לורה פרפון, מטר שבעים ושמונה של פצצה בלונדינית בעלת עיני החתול, הקול המעט נמוך, ההליכה הרגועה, ההומור המגניב, היא היתה בעיני - שלמות. גם יפה גם אופה גם כריזמטית...פשוט קולית! גם במופע שנות ה70 כשיצא לה לשבת על המרפסת עם קוניס, היא מעולם לא נכנעה לשיחת בנות צפצפנית ורדודה. תמיד היה בה משהו מעבר (ומעבר אני לא מתכוונת ברמת המשחק) אלא כבחורה ממש כייפית זורמת אמיתית, כזו שתמיד עושה את הדבר הנכון, גם כשהוא לא נכון, כזו שתמיד תעדיף חברת בנים ולא מפחדת מכלום.
את שם דונה?
אז סוף סוף דונה קיבלה סיטקום משלה
 NBC כמובן, החלה בינואר, נקראית "את שם צ'לסי?" אשר מבוסס על רב המכר "האם את שם וודקה? זו אני, צ'לסי" מאת צ'לסי האנדלר.


צ'לסי היא בחורה דיי מגניבה, מדברת באופן גלוי עד בוטה על סקס, בחורה משוחררת בעלת בטחון עצמי גבוה שממלצרת בבר, מפלרטטת עם הבוס (זוכרים את אוון צ'יימברס מ"גריק"?) משתכרת בכל הזדמנות ופשוט נהנית מהחיים, זורמת ממש ולא נלחצת מכלום.
תוסיפו לזה זוג רגליים משגעות ועליהן את כוכבת מופע שנות ה70 ויש לכם משהו חמוד ביד.


בין הדמויות הקבועות, כמובן הברמן, אבא של צ'לסי, אחותה הלחוצה והנשואה, חברתה הטובה עוד מימי בית הספר שממלצרת איתה בבר ושותפה הזויה ששומרת עצמה לנישואים, די ההפך מצ'לסי בכל דבר.


הבדיחות רובן לא מפילות למרות שיש כמה הפתעות טובות, אבל לא יכולה להגיד שהמציאו את הגלגל עם הכוכבת הבוטה והצחוקים המוקלטים. רק השנה שחלפה הציגה לנו לפחות שלוש כאלה, בשביל סיטקום, היא ממש מתוקה ונהנתי, ולו רק בזכות התאמת הדמות לשחקנית.
זה הצ'אנס של דונה, והוא מגיע לה! 
אז אולי זה לא ה"חברים" הבא, אבל כייף שהיא ככה חוזרת והלוואי הלוואי שיצליח לה.
אני מוכנה לספוג את הצחוקים המוקלטים וכמה בדיחות ממש נדושות ולתת לה על המאמץ 7 מתוך 10

2 תגובות:

  1. מסכימה בהחלט. נראה לי ש"דונה" יכולה למצוא חומר טוב יותר לשחק בו. לא נראהלי שהיא קיבלה עדיין את ההזדמנות שמגיעה לה. לעומתה, מילה קוניס עושה פלאים והוליווד מתה עליה. את הסרט האחרון שלה "יזיזים" או משהו כזה ראיתי בסרטים לצפיה ישירה והיה די פושר.

    השבמחק
  2. חברים שולטים !!!!!!

    השבמחק

תגובות זה פאן!