יום שבת, 21 ביולי 2012

Anger Management - סדנאת ניהול כעסים

רשת FX החלה לשדר לקראת סוף יוני את הסיטקום החדשה של צ'רלי שין. שין, אחרי קצת חלב נמרים, נערות ליווי, סקס ואלכוהול בכמויות שכמעט הרג אותו, הושיט יד לסירת ההצלה FX, והנה קיבלנו את צ'רלי. שחקן בייסבול לשעבר, שמרוב כעס, שבר לעצמו את המחבט על הברך ובכך סיים את הקריירה שלו.
כעת הוא מנהל סדנאות לניהול כעסים לכל מני טיפוסים משונים, למרות שאצלו לא הכל סגור עדיין, גם אצלו בבית, גם באופן התנדבותי לאסירים בבית הכלא. יש לו בת אחת, אשה לשעבר עם חבר מעצבן (בריאן אוסטין גרין), יזיזה לעת צרה (סלמה בלייר) וחברה ברמנית מזדקנת.

כבר לא דורס


אין לצ'רלי יותר מדי לחדש לכם. וגם לי אין. צחוקים מוקלטים על כל שניה, הומור צפוי אם אפשר לקרוא לזה הומור, אין סיפור. אבל משיטוט קצר ברשת אני רואה שהסדרה לצופי "שני גברים וחצי" לא היתה כזו אכזבה. צ'רלי שין נראה זקן יותר, עייף יותר, חולה יותר. הקול המונוטוני שלו כבר לא צרוד-סקסי, הוא כבר צרוד-סבאי. זה כבר לא שין במיטה ב"שני גברים" עם כוסית בת 20 וחזה מגולח ומנופח (של שין, לא של הכוסית). הוא כבר נראה תשוש, כבר לא הדורס אלא הדרוס. מצד אחד הוא איבד את כל אפקט החתיך שהיה לו לפני עשר שנים, מצד שני אין לו מספיק טום סלק-איות, סוג של תבונה בעיניים או נוכחות כריזמטית שעשויה דווקא להועיל בתפקיד מנחה סדנא לניהול כעסים או אפילו אבא. אז נשארנו עם צ'יפאנדייל לשעבר שמדדה בין קאמבקים שזורקות לו הרשתות כקוביות סוכר מול סוס עייף.

ייתכן שהסדרה תזכה לחידוש. לא כי היא טובה, אלא כי הצופה האמריקאי רוצה להיות שם כששין יתמוטט סופית.

אז למי שאהב את "שני גברים וחצי" מוזמן להוריד.
צ'רלי - אתה צריך טיפול, לא עוד סיטקום.
אני לא אהבתי ואני נותנת לנסיון קאמבק האומלל הזה 0 מתוך 10. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות זה פאן!