יום שישי, 20 ביולי 2012

באזז סדרתי - יולי 2012

אז הרשתות הגדולות פרשו בפנינו את לוח השידורים המתוכנן לעונת הסתיו, הבאה עלינו לטובה. יש המון סדרות, הרוב לא נשמע מאוד מבטיח, אבל קצת שתדעו מה מצפה לנו, הנה טעימה מהעתיד הלא ממש ורוד ונתחיל ב...


CBS


קומדיה אחת נקראית Friend Me -  על שני חברים הכי טובים שעוברים יחד מאינדיאנה ללוס אנג'לס לעבוד בחברה "גרופון" שכן, היא די כמו הגרופון שאנחנו מכירים. השחקנים הם ניקולאס בראון (המקום היחיד שהוא בערך מוכר לי ממנו זו סדרת הכשל "עשרה דברים שאני שונאת בך" שגם שם הוא היה בתפקיד משני - הידיד-של-האחות-הפחות-מרכזית בסדרה), וכריסטופר מינץ-פלאס (מייקלאבינ' מ"סופרבאד", וכן זה אחלה סרט, אבל אם נודה על האמת - הוא לא היה התורם העיקרי בפקטור ה"אחלאיות" של הסרט) אז העלילה מספרת על שני החברים שהאחד מאוד בקטע של להתערב בחברה המאגניבה הלוס אנג'לסית, המסיבות והבחורות, והשני חננה שרוצה להשאר בבית ולשחק במחשב. אם נשמע שזלזלתי בקאסט, טוב זה די נכון, אבל אם נשמע שזלזלתי ברעיון, אז לא. פשוט לא מאמינה בסיטקומים, מאז 'המפץ הגדול', לא הרבה סיטקומים המריאו ואפילו 'המפץ' החל צניחה חופשית לקראת העונה הנוכחית.

עוד קומדיה נקראת Partners - שותפים (שמועות מספרות על בכורה ב24.9, לא סגור) - שני ארכיטקטים, חברים הכי טובים לואיס וג'ו, מאז ומתמיד עשו הכל יחד והכל משתנה כשג'ו מתארס. ג'ו זה השחקן הראשי מ'מספרים' ולואיס אני אפילו לא מכירה. ניתן לשמוע את הצחוקים המוקלטים והקלישאתיים עד לכאן. הסיבה שאני אתן לזה צ'אנס? סופיה בוש. ברוק דיוויס, האשה והאגדה שהחזיקה את 'מגרש ביתי' באויר בזכות חוש ההומור והיופי המדהים שלה, אולי תצליח 'להרים' גם במשחקה כאן. נחכה ונראה.


'שותפים' - שומעים את הצחוקים המוקלטים עד לכאן
הגענו ל- Elementary. ואני יודעת מה אתם עומדים להגיד. סדרה על שרלוק הולמס בימינו וחיכית שתי קומדיות מזופתות לפני שסיפרת עליה? ובכן, חבריי היקרים, אפתור לכם את הדילמה במשפט אחד.
את ווטסון? (אלמנטרי, מיי דיר ווטסון?) משחקת לוסי לו (המלאכיות של צ'רלי, קיל ביל, אלי מקביל).
אני לא אומרת שלא תקבלו על הסדרה הזו ביקורת, אבל...קאם און...לא צריך לדחוף מתח מיני לכל סינריו אפשרי. מה יהיה הדבר הבא? באטמן ורובין כאשר את רובין תגלם בלייק לייבלי? 


לוסי לו כ'דיר ווטסון'? רילי?
CW


לאור הצלחתו של "החץ הירוק" בסמולוויל, CW החליטו לתת לגיבור העל של DC, הליידיז מאן העשיר ביום והעוטה עור ירוק ואשפת חצים בלילה - סדרה משלו. מה חבל שלא השכילו אותם מפיקים, להבין כי הצלחתו המטאורית של החץ הירוק בסמולוויל היתה הודות לג'סטין הארטלי החתיך ששיחק אותו, ובעבור הסדרה החדשה 'חץ', ליהקו מישהו אחר לחלוטין.
בכל זאת, נאחל בהצלחה ל"חץ" האנונימי ונקווה לטוב.

'חץ' - ספין אוף של סמולוויל

'היפה והחיה' מתחדש, למי שזוכר את סדרת המקור של CBS ב-87' - את היפה הפעם תגלם קריסטין קראוק (לאנה לאנג מסמולוויל) ואת החיה ישחק ג'יי ריאן הניו זילנדי. רגע, ג'יי מי? בדיוק. אבל בהצלחה תמיד אפשר לאחל בעיקר שהסדרת מקור היתה לא רעה בכלל.

'היפה והחיה' - איפה טום וולינג כשצריך?


אז מה היה לנו בינתיים? מה נפל מארנקה של גברת CW עד כה? יש לנו ספין אוף, רימייק אז חסר לנו רק...

פריקוול! שזה למי שלא יודע - העלילה של מה קרה לפני (בניגוד לסיקוול שזה ההמשך, כלומר מה שקרה אחרי).
לסדרה קוראים 'יומני קארי', על חייה של קארי בראדשואו לפני שהפכה ל'סקס והעיר הגדולה'. מגלמת אותה אנה סופיה רוב....בדיוק.  נקודת האור כאן היא שהפריקוול הזה מתרחש בשנתה האחרונה בתיכון, ובCW זה אומר שני דברים
1. סקס (ראה ערך גוסיפ גירל)
2. אנשים יפים באופן יוצא דופן (ראה ערך גוסיפ גירל, סמולוויל, מגרש ביתי, 90210, המעגל הסודי וכמובן - ורוניקה מארס, האל ינקום דמה)


'יומני קארי' - אנשים יפים, תיכון, סקס. סי דאבליו יודעים את הנוסחה


סדרה נוספת מבית CW היא 'כת' (Cult), מאד אהבתי את סיפור העלילה, בואו נקווה לטוב. אז יש סדרת טלויזיה שנקראית 'כת', היא מספרת על כל מני פשעים והיא מאוד מצליחה. ואז מתחילים מקרי פשע שנראה כי הצופים של הסדרה יוצרים במציאות. משחקים שם מאט דיוויס (מיומני הערפדים וגם הארוס של ריס ב"לא רק בלונדינית") כעיתונאי בלוגר, שמאחד כוחות עם ג'סיקה לוקאס (קלוברפילד, 90210) עובדת הפקה בסדרה המצליחה והם יוצאים לחקור. במבט ראשון, לפי בחירת השחקנים, זה לא יהיה כזה אפל ועמוק כמו שנדמה. נאחל בהצלחה.



'כת' - טי באג עוד פעם האיש הרע?
NBC

ל- NBC יש שתי סדרות מבטיחות לדעתי בלוח שידורי הסתיו שלהם,
האחת היא Revolution - 'מהפכה' שתתחיל ב- 17.9.12. בארה"ב, עתיד פוסט-אפוקליפטי, בלי חשמל, תחברו לזה תופעות בלתי מוסברות, תוסיפו את השם ג'יי ג'יי אברהמס (אבודים) ויש לנו משהו ביד. זו סדרה שאני באמת באמת מחכה לה, אברהמס, אני פונה ללב שלך - בבקשה שלא תאכזב כמו 'אלקטרז' הפושרת, והמבוטלת.

'מהפכה' - זה כמו מכת חשמל, וזה זורם ומעוות
הסדרה השניה היא Do No Harm - 'אל תעשה רע' (שבועת היפוקרטס) - מנתח מוח גאוני (סטיבן פאסקל - לא משהו מוכר מדי), הופך בלילה לאלטר-אגו שלו, שהוא כנראה רע ואפל. עלילה נשמעת לכל היותר כד"ר ג'קיל/מר הייד לעניים, אבל יש לי תחושה שעלינו כאן על משהו. שזה הולך להיות באמת מוצלח. בקרוב נדע.

'אל תעשה רע' - מנתח מוח סכיזופרני...עכשיו אן בי סי כבר באמת ניסו הכל
לגבי ביטולי סדרות, לא השתנה הרבה מאז מאי, רק 'בלתי נשכחת' פתאום נשלפה לאחר כבוד מפח הביטול והוחזרה לעונה נוספת. 


נתראה במזגן!



2 תגובות:

  1. איזה כיףףף מתה על סדרות חדשות. קאלט נראית לי כמו סדרה שהייתי צופה בה. רק עכשיו סיימתי את יומני הערפד בסדרות לצפייה ישירה ועברתי לסדרת אימה הזו שלא שווה כלום.

    השבמחק
  2. הייתי רוצה לראות את רשימת הסדרות המומלצות שלך לשנת 2014. בנתיים אני רוצה לשתף את הרשימה שלי
    http://www.megdalor.com/2014/06/recommended-tv-shows-2014.html

    השבמחק

תגובות זה פאן!