יום שלישי, 15 במאי 2012

באזז סדרתי מאי

בין ביקורת לביקורת אני רוצה גם לעדכן מה כבר לא רלוונטי, מה עומד לקרות, מה קרה ומה קורה כרגע בעולם הסדרות העשיר. אז פעם בחודש, נעשה פוסט באזז סדרתי קצת לסבר את האוזן, לסדר את הראש, לסגור עניינים וקלישאות נוספות כיד הדמיון הטובה עליכם.


חודש מאי, מעבר לקטע האביבי ושבועות ויום ירושלים, הוא גם החודש בו הרשתות האמריקאיות יוצאות בגאווה למרפסות בהינף ידיים ומספרות להמונים הצובאים על דלתם על לוח השידורים המתוכנן שלהן לקיץ. אני לא מאוד אוהבת לכתוב על סדרה לפני שאני רואה אותה, כי יש מעט מאוד שניתן להבין מתקציר ושחקנים. אז אני רק אתן דגימה קטנטונת.

למשל ABC משוויצה בסדרה החדשה "באנהאדס" (שזה הקוקו המלופף שרקדניות בלט אוספות על הקרקפת) על נערת שעשועים מוגאס שעוברת לעיירה קטנה עם בעלה ומתחילה חיים חדשים כמורה בבית ספר למחול של חמותה. נשמע...eh במקרה הטוב. אבל אז מגלים שחמותה זו השחקנית קלי בישופ (אמלי גילמור, בנות גילמור) וזה פתאום נשמע שווה הצצה. אז אנחנו נאלץ לחכות ליוני בשביל הבלרינה המיועדת.

בקיץ הזה תלבשי לבן...
או לפחות מגפי בוקרים ו-וסט עם גדילים, כי דאלאס חוזרת אלינו ב13 ליוני ברשת TNT! שנים אחרי מה שקרה בעלילה המקורית, בובי, ג'יי אר וכל ה"זקנים" יכבדו אותנו בנוכחותם בפיילוט ונראה מה קורה משם. צפו ביקורת.
מי החזיר את ג'יי אר?

NBC מסתירה בשרוול את כוכב ה"חברים" האחרון שעוד לא קיבל סיטקום, הלא הוא צ'נדלר בינג (חוץ מהסדרה ההזויה שהיתה לו אז שאף אחד לא הבין). הסדרה תחל באוגוסט ותיקרא "גו און" - "נו, תמשיך" על שדרן ספורט מבואס שמצטרף לקבוצת תמיכה לאחר אובדן שחווה בחייו. יש למה לחכות? קשה לומר. ההיסטוריה מספרת לנו ש"חברים" ו"סיינפלד" קורים רק פעם בחיים, ולהתחיל להפריד כוחות כמעט אף פעם לא עובד. אבל נראה.


בית קברות לסדרות

את שם צ'לסי? כבר לא...

זה מירוץ עכברים מטורף אאוט דר והרבה סדרות עד שכבר הצליחו לחדור את מגן הפיילוט הכמעט בלתי אפשרי, מוצאות עצמן עושות הכל כדי לנסות להוכיח את עצמן. לחלקן זה עובד ("נקמה" תמשיך, הארט אוף דיקסי תמשיך, אימה אמריקאית ועוד ) אבל לחלקן הסוף כבר הגיע. איני מבכה על רוב הביטולים שגיליתי עליהם החודש, אבל כן תוהה למה עברו את מבחן הפיילוט מלכתחילה.
להלן הסדרות שמסתיימות/בוטלו לנו השנה, למי שמעוניין להזכר, לחלוק כבוד אחרון - יש גם לינקים המובילים לביקורות.

  • אלקטרז..............הסתיים אחרי עונה אחת במרץ. לא יכולה לומר שלא צפינו את זה
  • אלן גרגורי.......... הסתיים כמעט לפני שהתחיל עוד בדצמבר.
  • את שם, צ'לסי?.....בסוף מרץ, קצת צפוי אבל באמת חבל.
  • ער......................24 למאי פרק אחרון
  • המוצא.................11 למאי פרק אחרון, שוב לא הפתעת המאה.
  • ביצ'יות מבית טוב...6 למאי פרק אחרון (אז בשביל מה יס קנו אותה?)
  • שונאת את בתי הטינאייג'רית.....החזיקה עד מרץ, גם זה כבוד.
  • תהיה גבר!............יוני זה נגמר, חבל.
  • החשוד העיקרי......עוד בינואר הסתיים.
  • רינגר...............נגמר באפריל, וזה הביטול הכי כואב לי. סדרה מעולה.
  • המעגל הסודי.......או. סוף סוף אפסיק לקבל מכתבי נאצה במייל על איזו סדרה מצויינת זו ואיך רצחתי אותה בביקורת. הנה היא בוטלה. 
  • בלתי נשכחת.....מאי. כנראה קצת נשכחת לא? (עדכון 30.6.12, סי.בי.אס החליטה להחזיר מביטול את בלתי נשכחת, ותודה לאורן על הידיעה!)
  • וורק איט.....שקיבל אצלי 0, בוטל אחר שני פרקים בלבד. 
מה חוזר אלינו ולמתי להתכוונן עם הפופקורן?
דם אמיתי - חוזרת בעונה חמישית (ואחרונה?)


יש עוד הרבה זמזומים ברשתות ופרומואים שימתינו לבאזז סדרתי יוני, זו היתה רק דוגמית קטנה לכבוד מאי.
מקווה שנהנתם,
תגובות/שאלות/דעות/משאלות מתקבלות בברכה 

5 תגובות:

  1. יופי של סיכום.
    בכלל אחלה ביקורות, מלבד הסדרות הבריטיות - הן קולעות בול..:)

    השבמחק
  2. תודה רבה.... אבל יש עוד הרבה סדרות שצריך לסקר
    אני ל א יודעת מה לראות מתוכם???

    השבמחק
    תשובות
    1. את צודקת שאני לא מסקרת את כ-ל הסדרות שיש שם בחוץ, אבל אם תשוטטי קצת בבלוג, תמצאי עשרות ביקורות על סדרות חדשות שמשודרות כרגע, ובקרוב מתחיל לוח שידורי הקיץ/סתיו ויהיו כמובן ביקורות חדשות. אז יש למה לחכות :-)

      מחק
    2. יש מצב את עושה לי את היום וכותבת משהו לגבי העיבוד של ערוץ BBC ל- 'שרלוק'? :)

      עד כמה שידוע לי הצילומים מתחילים בתחילת 2013 (יש עוד זמן ...)
      מזל שבינתיים אוכל להסתפק ב'הוביט' שככל הנראה יוצא בסוף השנה ..:)

      (אגב היה עיבוד מצויין שבוטל וממש התבאסתי מכך ל'דירק ג'נטלי')

      בלוג מצויין, אני עוקבת.

      מחק
  3. לגמרי נכון, אני גם מנסה תמיד להתעדכן במה שקורה, ופתאום שומעת על איזה סדרה חדשה בפרק 11 וכעוסה שלא שמעתי עליה קודם! טלוויזיה זה דבר מיותר (לא המכשיר, אבל הכבלים או הלווין) כשיש אינטרנט עם סדרות לצפייה ישירה וכו. אני מכורה למד מן, גירלס, משחקי הכס... מחכה שדם אמיתי יחזור והומלנד - סדרה מצוינת! אחזור לכאן כדי להתעדכן, לא ידעתי שדם אמיתי חוזרת בעשירי, זה ממש בסופ"ש! איזה כיף!

    השבמחק

תגובות זה פאן!