יום חמישי, 8 בדצמבר 2011

I Hate My Teenage Daughter - אני שונאת את בתי הטינאייג'רית


אני שונאת את בתי הטינאייג'רית , סדרה חדשה מרשת FOX שהחלה ממש עכשיו, בסוף נובמבר בארה"ב.
אנני ווטסון (ג'יימי פרסלי - שיחקה בהרבה דברים, לאחרונה הכי מוכרת בתור האקסית המרושעת ב "קוראים לי ארל")
וניקי מילר (קייטי פינרן - לא מוכרת מדי, תפקידים קטנים, הופעות אורח), הן שתי אמהות גרושות, שבעברן התיכוניסטי היו מנודות חברתית וכעת מגדלות כל אחת - בת פופולארית ודעתנית. כבר בפרק הראשון אנחנו פוגשים את האבות של הבנות, וגם את הגיס של אנני ג'ק, שאנני קצת דלוקה עליו, והאמת, אם הייתי צריכה לבחור דמות מעניינת בסינריו הזה, זה היה ג'ק (קווין רם שמשחק גם ב'עקרות בית מיואשות' את לי).


אנני היא פקחית, משעשעת, אם עובדת במשרה חלקית, בעלת מבטא דרומי מובהק, נוצריה אדוקה שגדלה לאם עוד יותר אדוקה, וניקי, עקרת בית, האהבלה שבצמד, קולטת דברים קצת מאוחר מדי אם בכלל, סובלת מבעיית אכילה, רכה מדי עם בתה, טראומות עבר רודפות אותה, אבל בעלת לב זהב.

אז הסדרה היא בעיקר על התמודדות האמהות עם הבנות כפי שכבר נרמז מהשם. לקחו נושאים די רגישים, קצת כואבים, כמו ההתרחקות של בת הטיפשעשרה מאמה, הכוח לעמוד מהצד ולתת להן לעשות את השגיאות שלהן בלי לחנוק אותן יותר מדי, ההתמודדות עם האקסים, עם האימהות החד הורית, שמירת האיזון בין הרצון לתת לבנות את כל מה שלהן לא היה, ועדיין לשמור על גבולות.


זו סדרה, שאפילו אם לא היה שום דבר בטלויזיה, אפילו אם לא היתה טלויזיה, אם היתה עלטה וכל מה שהיה לי היה הלפ טופ עם סוללה מספיקה לפרק אחד וכל מה שהיה על הלפ טופ היה פרק אחד של "אני שונאת את בתי הטינאייגרית" הייתי מדליקה נר והולכת לקרוא ספר.


ההומור דלוח, קלישאתי, צפוי מקילומטרים, העלילה הכי מיינסטרים ודההה בעולם, הקהל המתפקע ומשתנק מצחוק המוקלט ברקע על כל משפט ברור שנאמר...מעליבים את האינטיליגנציה ברמה דרסטית. אם זה הקטע בו אני מנסה לנחש מי קהל היעד המצופה, אין לי מושג. חיות בית אולי? חיות משק? תורידו פרק בשביל העז אולי.לא נורא, חשוב לדעת גם על כאלה מראש. 


1 מתוך 10     

תגובה 1:

  1. יצא לי גם לראות פרק בסדר הואני מסכימה עם כל מה שאמרת. מעדיפה לצפות בפרקים של יובל המבולבל עם הבן הקטן שלי.

    השבמחק

תגובות זה פאן!