יום רביעי, 9 בנובמבר 2011

Last Man Standing - הגבר האחרון



לאסט מאן סטנדינג - סיטקום חדשה מבית ABC, כרגע בארה"ב עונה ראשונה פרק 8. 
אז טים אלן קיבל עוד קומדיה משלו. "הגבר האחרון" תכל'ס מגיע לו, הוא באמת קומיקאי אדיר. אבל הסדרה הזו היא יותר עונש מאשר פרס.
אז טים משחק את מייק בקסטר, נשוי באושר בעל שלוש בנות. טינאייג'רית שהיא טום בוי כזו, משחקת כדורגל, היא כנראה אמורה להיות השנונה במשפחה, הבת השניה, שהיא עוד טינאייג'רית קלאסית של ליפסטיק ובויפרנד, שטחית ודרמה קווין, ואחותן הגדולה, אם חד הורית שנכנסה להריון בנשף הסיום וחיה יחד עם התינוק בויד אצל הוריה. 
מייק בקסטר הוא גבר מאוד אולד סקול, מהסוג שצד, דג, עושה קמפינג, אבל לא מבין בטכנולוגיה מתקדמת, ומזלזל בדור שלנו. סוג של ביל קוסבי בלבן בלי פסים על הסוודר.
אז בקסטר הוא אחראי מכירות בחנות ציוד ספורט שיוצא כל הזמן לצילומי קטלוגים במקומות מרוחקים ולכן נעדר תכופות מהבית. הסדרה מתילה בעצם בכך שהבוס של טים "מקרקע" אותו ומעביר אותו לעבוד על אתר האינטרנט, בעוד אשתו של טים מקבלת קידום בעבודה ונאלצת לעבוד יותר שעות, בכך משאירה את טים להתמודד עם הגהנום הנשי השולט בבית.
הדבר הכי מעניין בסיטקום הזה, זה שבויד - התינוק של הבת הבכורה של מייק, משחק אותו התינוק של דקסטר.
זהו. זה ממש לא מצחיק, אם תהיתם למה אני נגד סדרות-צחוקים-מוקלטים, זו הסיבה.


איום ונורא. צפוי, לא מצחיק בכלל, לא מחדש כלום, אני מתביישת לתת לזה 1 מתוך 10 שלא יבואו אליי ההורים ואני אצטרך להסביר על מה נתתי לה 1.
0 מתוך 10. 
.

תגובה 1:

  1. מסדרה מעולה
    סוף סוף משהו שנון כמו פעם

    אולי הקונספט קצת צפוי

    אבל עדיין הנאה של סדרה !!

    השבמחק

תגובות זה פאן!