יום שבת, 5 בנובמבר 2011

Prime Suspect US - החשוד העיקרי (ארה"ב)

החשוד העיקרי, סדרה חדשה מבית NBC, כרגע משודר פרק שמיני לעונה ראשונה בארה"ב.
עוד סדרת מתח משטרתית המתרחשת בניו יורק, מבוססת על הסדרה הבריטית זוכת הפרסים הנושאת את אותו שם, רק ששם משחקת את התפקיד הראשי הלן מירן.
ג'יין טימוני היא בלשית שהועברה למחלק הרצח במשטרת ניו יורק לאחר שביקשה העברה, היא מגיעה לצוות עוין שמאמין שהדרך היחידה שסללה דרכה אליהם היא דרך המיטה של רב מעלה בכוח.
ג'יין (מריה באלו - ליל מחופשיות על הבר ועוד הרבה דברים) היא שוטרת קשוחה, חצופה, חדה וממוקדת במטרה. היא בלשית טובה ורצינית הנאלצת להוכיח את עצמה כל פעם מחדש לבויז אין בלו ולצ'יף - אותו משחק איידן קווין (רוחות של תשוקה/בני וג'ון/ סוזאן סוזאן). 


סדרה נדושה כמו השם שלה. הדמות של ג'יין באמת מעניינת, וגם מראים לנו קצת את חייה, החבר שלה, אבא שלה, אבל הפשעים אותם פשעים של חוק וסדר, המרדפים אותם מרדפים, האנשים אותם אנשים.
אני אוהבת את מריה באלו, למרות הבלונד, יש בה משהו אחר. היא מכניסה הרבה אופי ונשמה לתפקיד, אבל בואו נודה בזה...היא לא הלן מירן.


פריים סאספקט יו אס עשויה בסדר. אין טוויסטים מטריפים, אין ערך מוסף, פשוט רצח, חיפוש הרוצח ומציאת הרוצח. כרגיל.
רק פעם אחת, פעם אחת אני רוצה למצוא בין כל ערימת ג'אנק הדרמות המשטרתיות האלו משהו שונה. אחר.
אבל הפעם הזו לא תהיה היום
3 מתוך 10
.

2 תגובות:

  1. אפילו שזה פשוט רצח חיפוש הרוצח ומציאת הרוצח שזה מה שיש בדרמות משטרתיות איזה כבר טוויסט כבר אפשר לחפש פה כול דבר אחר זה כבר לא יהיה דרמה משטרתית... אני חושבת שדווקא הדמות של הבלשית טימני מאוד מושכת אותי לראות תסידרה ומריה באלו היא פשוט מושלמת לתפקיד כול שחקנית אחרת ולא נראה לי הייתי רואה תסידרה הזאת מחכה לכול פרק בקוצר רוח :)

    השבמחק
  2. בוודאי שזו תישאר דרמה משטרתית גם אם יהיו טוויסטים. לדעתי הסדרה הזו גם בוטלה לאחר עונה אחת בלבד.

    השבמחק

תגובות זה פאן!