יום חמישי, 3 בנובמבר 2011

Hart of Dixie - הארט של דיקסי

הארט של דיקסי, סדרת דרמה רפואית של רשת הCW. החלה בארה"ב בספטמבר 2011.
זואי הארט הניו יורקרית ידעה מאז ומתמיד מה היא הולכת להיות. מנתחת לב מצליחה בדיוק כמו אביה. ביום סיום בית הספר לרפואה, ניגש אליה אדם מבוגר ומקסים עם פפיון ועיניים מלאות חמלה בשם ד"ר הארלי וילקס ומציע לה לבוא לעבוד אצלו באיזה חור נידח באלבמה, שם יש לו מרפאה קטנה. הארט מחייכת אך מסרבת בנימוס, החלום שלה זה להיות מנתחת לב, לא רופאת משפחה, ובמנהטן, ניו יורק. לא בעיירה דרומית שכוחת אל.
כשמגיע הרגע הגדול בו היא אמורה לקבל את ההמלצה להתחיל התמחות כמנתחת לב, הממליץ אומר לה שאין לה את הלב למשרה הזו. למרות שהיא מבריקה כרופאה ומאבחנת, אין בה את האכפתיות/אמפתיה הדרושה כלפי הפציינטים. בכדי לקבל את המלצתו, עליה לעבוד שנה כרופאת משפחה.




בלית ברירה, זואי שלנו אוספת את הפקעלך ונוסעת לאלבמה, לעבוד תחת ד"ר פפיון חמוד שהמשיך במשך כל ארבע שנות ההתמחות שלה, לשלוח לה גלויות ידידותיות שמספרות קצת על יומו במרפאה וגם קצת מפצירות שתבוא לעבוד אצלו.
אני לא רוצה להרוס למי שמתכוון לצפות, אז אני אפסיק כאן. אבל בגדול מדובר בחייה החדשים באלבמה עם כל מני טיפוסים דרומיים אקצנטרים ואיך היא מגלה מחדש מה זו חמלה.


שם הסדרה הוא משחק מלים שכזה - "הארט" כי זה השם שלה וגם לב באנגלית - באיות שונה, ו"דיקסי" זה כינוי לכל האיזור הדרומי שם של לואיזיאנה ג'ורג'יה אלבמה וכו'.


את זואי משחקת רייצ'ל בילסון - סאמר רוברטס מהאו.סי. (את הסדרה הזו גם כותבת זו כתבה את האו סי) גם סאמר היתה כזכור כלבה אנוכית, ולקח הרבה מאוד פרקים עד שלמדנו לאהוב אותה ולהבין שהיא אדם אמיתי עם רגשות, ולא סתם הדורשת כאפה הרשמית של האורנג' קאונטי.


אין לי הרבה מה להגיד על הסדרה, מאוד צפויה, הדמויות קלישאתיות עד כדי גיחוך, הדיאלוגים חרושים, סוג של הסרט סוויט הום אלבמה פוגש את פרובידנס (מבחינת הרופאה עם הרבה רגש וחמימות וסוף טוב)
כרגיל, משאירה את העניין להחלטתכם
אני אתן לה 2 מתוך 10.          

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות זה פאן!