יום שבת, 12 בנובמבר 2011

2Broke Girls - מרוששות

"הזוג המוזר" רק עם ציצי

מרוששות היא קומדיה חדשה מבית CBS, עונה ראשונה בארה"ב, פרק שביעי היה השבוע.
מקס בלאק היא בחורה סרקסטית ושנונה בשנות העשרים לחייה שחיה וממלצרת בברוקלין בדיינר עלוב למדי. 
יום אחד מגיעה לעבוד בדיינר קרוליין צ'אנינג, בת למיליארדר שמעל בכספים ונשלח לכלא והותיר את קרוליין הבלונדה הצפונבונית חסרת כל. מקס וקרוליין, שני עולמות שונים לחלוטין, אך שתיהן בעלות לב זהב למרות נסיונותיה המרובים של מקס להכחיש זאת, מוצאות עצמן מתחברות למרות השוני, ועוברות לגור יחד.


חצי מצחיק
מקס שמכינה קאפקייק'ס מדהימים, וקרוליין בעלת הראש העסקי מחליטות להקים מאפייה משלהן...יום אחד. קרוליין אומרת שצריך "רק" 250 אלף דולר להתחיל את העסק, ותוך שנה אם שתיהן תחסוכנה מספיק - החלום עשוי להתגשם. 
ועל זה הסדרה. על השוני, על הדמיון, על החלום האמריקאי. סוג של הסרט הקלאסי "הזוג המוזר" רק עם ציצי.


עם כל סלידתי לקומדיית צחוק קהל מוקלט, מקס - השחקנית קאט דנינגס, כבשה אותי עם הקומיק טיימינג שלה והאישיות המתפרצת. די מהר ניתן להבין שהסדרה הזו והתפקיד הזה די "קטנים" עליה, אולי הסדרה תחזיק עונה או שתיים, אבל לקאט לדעתי שווה לשים לב כי היא עוד תגיע רחוק.
ההומור נורא צפוי, הסדרה סכרינית מאוד, מאוד אמריקאית, כולם תמיד עושים את הדבר הנכון, מיינסטרימית מהסוג הגרוע ביותר. יש מיליון כאלו בים. אני רוצה להגיד שהרעיון מגניב, אבל אפילו הוא כבר לעוס מכל הכיוונים.


3 מתוך 10, ושתיים מהנקודות זה בזכות מקס.

3 תגובות:

  1. אני אישית הייתי מוסיף עוד שחקנית או לפחות זכרים לתוך המשחק שם שיגורו איתם למרות שזה היראה כמו " חברים " חחחח זה פשוט טוב מידי.

    השבמחק
  2. לגמרי. מסכימה עם כל מילה. מקס היא אכן הדבר היחיד הטוב בסדרה, אבל די. התייאשתי

    השבמחק
  3. הטירוף בסדרה הוא מה שטוב בה. העונה כיום המשיכה הלאה והלאה, עונה 5 משודרת כרגע בקומדי סנטרל ושוב פעם מוכיחים שההומור האמריקאי שונה שנות אור מה"קומדיה" הישראלית... (מצטערת מאוד אבל הומור פוליטי פשוט לא עובד לבני נוער!)

    השבמחק

תגובות זה פאן!