יום שלישי, 25 באוקטובר 2011

Up All Night - ערים כל הלילה

זוהי סדרה חדשה (כרגע משודר בארה"ב פרק 6 או 7 של העונה הראשונה),
כריסטינה אפלגייט (הבלונדה האהובה והסתומה קלי מנשואים פלוס), נשואה לוויל ארנט (ג'ואב ממשפחה בהפרעה ואחוזת ווילד, ששודרה לא מזמן ב-יס) הם זוג צעיר בשנות השלושים פלוס לחייהם, נהנתנים, חמודים, אוהבים לשתות ולקלל, שלפתע בלי שום הכנה או בגרות מינמלית הופכים להורים לתינוקת חמודה שמלמדת אותם שיעורים על החיים אחרי הילד הראשון.
נכון, היו כבר קומדיות על וואי יש תינוק. זאת טובה יותר.


כריסטינה עובדת אצל אווה (מאיה רודולף מסטארדיי נייט לייב) שהיא רווקה אגוצנטרית ומפונקת (אפשר פשוט להגיד דיוה) מנחת טוק שואו יומי ידועה שלא מבינה כלום בתינוקות. הסדרה בעצם מתחילה אחרי שלכריסטינה נגמרת החופשת לידה והיא חוזרת לעבוד פול טיים, כשוויל נשאר בבית כעקר-בית לטפל בתינוקת.




סך הכל, בשביל קומדית מצבים, זו לא סדרה רעה. בעיקר להורים טריים, תרגישו הרבה הנהונים ו"וואלה, זה אשכרה ככה" מול המצבים בהם הגיבורים נתקלים מדי יום. למשל, עוברים לגור לידם שכנים ממש מגניבים, הם רוצים למצוא חן בעינהם, להדמות להם, זוג צעיר בלי ילדים עם פורשה שחורה, אבל כאשר השכנים מארגנים מסיבה, הרעש מפריע לתינוקת של וויל וכריסטינה לישון, וברגע של יאוש הם עושים את הנורא מכל, הדבר הכי נרדי ומרובע שאפשר ...ומתקשרים למשטרה. מהפחד שיגלו שהם אלו שהלשינו, הם מתפלחים למסיבה בנסיון אחרון להראות קול ושכאילו לא הם שהלשינו. ואז המשטרה מגיעה.


והערב רק נהיה גרוע מרגע לרגע.


ממש להתפקע מצחוק? לא יכולה להבטיח, אבל אני קצת קשה עם קומדיות. יש אנשים שמתים על איך פגשתי את אמך, או שני גברים וחצי, אלו סדרות שלא אכתוב עליהן כאן כי הן פשוט לא מעניינות אותי (למרות הצלחתן הניכרת בעולם) זו כן סדרה כייפית מבחינת קצב, שחקנים והכימיה בינהם. גורמת לך להרגיש צעיר פלוס, ולא משעממת למרות שגם לא מנצחת.
אני נותנת לה 7 מתוך 10

5 תגובות:

  1. אנסה את זאת, בעיקר בגלל הרלוונטיות שלהיות ערב כל הלילה.

    השבמחק
  2. ולא מפריע לי קומדיות נדושות. אז קומדיהשאת מציינת לטובה...

    השבמחק
  3. אזש התחלתי לראות. למרות ההזדהות עם המצב, מאודדדדדד קלישאתי. הקטע עם העגלה גדול מהחיים.

    השבמחק
  4. תודה רבה על התגובה! ואיזה כייף שניסית! חלק מהדברים מאוד קלישאתיים כמו שאת אומרת, אבל חלק עושים להם ספינים מעניינים, כמו הקטע של קניית הארנק לתינוקת שמאוד אהבתי :-)

    השבמחק
  5. זה רק מתדרדר. ולמרות שאת יודעת כמה הומור חיתולים הוא חלק מרכזי בחיי, זה נהיה פחות על הורות ויותר על הדמויות. מילא אם אלה היו דמויות מעניינות.

    השבמחק

תגובות זה פאן!