יום שני, 24 באוקטובר 2011

Gossip Girl -אחת שיודעת

גוסיפ גירל או כמו שתרגמו בארץ "אחת שיודעת" משודרת עכשיו בארה"ב בעונה החמישית.
זה סיפור על חבורת עשירים יפים ומפונקים שהם בסך הכל תיכוניסטים. לקדירה הקולחת של מזימות תככים ובלאגנים מגיעים אח ואחות בלי כסף. חבורת עשירים מפונקים בתיכון? אתם שואלים? אז זה בטח סגנון בברלי 90210


אז זהו שלא. בבברלי היינו תמימים, בבברלי היו בעיות נורמליות כמו...האם ברנדון יקח סמים, או האם ברנדה תתגנב מהבית ותלך למסיבה. גוסיפ גירל לוקח את זה ללבל אחר לגמרי. השם גוסיפ גירל מגיע מאתר שכותבת מישהי אנונימית שכינויה הוא גוסיפ גירל (נערת הרכילות), שמגלה עליהם סודות ושולחת לכולם עדכונים לסלולרי. אחרי כל פרק, עשוי להתעורר בכם חשק עז למקלחת טובה להתנקות מכל מסכת השקרים, ההתעללויות, הסודות והקונספירציות שרצות שם. זה כבר לא לט דונה מרטין גראדואייט, זה כבר יותר בנוסח...איך בלייר תעשה אאוטינג באסיפה של מכללות לכך שהאח של החברה הכי טובה שלה נמצא בגמילה אחרי נסיון התאבדות, ואיך ההיא שלא רק גנבה לאחרת את החבר, גורמת לו לחשוב שהיא בהריון ממנו. בקיצור, אופרת סבון שמשודרת בערב.






קצת על הדמויות?
בלייר וולדורף - בת לעורכת מגזין אופנה ידועה גרה באחוזה עם משרתת (פולניה או צ'כית, וואלה חמש עונות ועדיין לא הבנתי) מולכת בבית הספר, עם עדת גרופיות שעושות כל שיעלה על רוחה. היא מתעללת, תככנית, ולוקח כמה עונות טובות עד שמגלים באמת שיש לה לב פועם מתחת לכל המפלצתיות הזו.


סרינה ון דר וודסן - בלייק לייבלי(זאת שגנבה לבר רפאלי שלנו את ליאו, כבר סיבה לתיעוב). לא סובלת אותה. אין לי שום דבר טוב להגיד עליה. חיה עם אמא שלה לילי שנשואה כבר בפעם החמישית או השישית, בארמון משל עצמם, סרינה שדיגמנה בעבר, השתכרה בעבר, שכבה עם רוב הגברים בעבר, לקחה סמים היתה ממש נערת מסיבות פרועה ושטחית, עכשיו היא מתבגרת...לא קונה את זה. חברתה הטובה ביותר של בלייר.


צ'אק באס - יורשו היחיד של המליונר באס בעל מלון מאוד ידוע בניו יורק, אבא שלו מתחתן עם לילי, אמא של סרינה. צ'אק הוא הבאד בוי של הסדרה, בחורות, סמים, אלכוהול, נטיות אובדניות, וצורך רציני בכחכוך בגרון וטיפות עיניים, הוא סוג של נחש. התאבון שלו לתככנות מוצא בית חם אצל בלייר.


נייט ארצ'יבלד - האהוב עלי. בחור חמד, גם עשיר בצורה מדהימה, עם עיניים כחולות כובשות מאוד תמים מאוד מתוק, חמש עונות ועוד לא מצאתי דבר שעשה בזדון. פשוט להביא הביתה לאמא. אה, והוא הבויפרנד של האנקונדה הידועה בשמה - בלייר וולדורף. וחבר הכי טוב של צ'אק הנורא.


דן האמפרי וג'ני האמפרי - הברנדון וברנדה של שנות האלפיים. הגיעו בלי כלום לבית ספר שהכוחות ידועים בו. דן מתאהב בסרינה, ג'ני עושה בעיות, אבא שלהם זמר אייטיז לשעבר - רופוס, חמוד ומאוד מוסרי. אולי היחיד בעל המוסר בכל הסדרה הזו, למרות שגם לדן יש רגעים טובים.


בקיצור, הרבה אנשים יפים, הולכים להרבה מסיבות ונשפים ומתלבשים יפה ועושים בעיות רציניות אפילו שזה רק תיכון.
אם מדבר אליכם - שווה נסיון


נותנת לזה 7 מתוך 10 בגלל רגעי מתח טלויזיונים בלתי נשכחים שרק גוסיפ גירל יכולה להעניק.
   

תגובה 1:

  1. מתה על גוסיפ גירל. ואלינור וולדורף היא מעצבת אופנה. ונייט ארצ'יבלד? סירייסלי? שונאת אידיוטים עם כוונות טובות שבשורה התחתונה גורמים נזק

    השבמחק

תגובות זה פאן!