יום רביעי, 26 באוקטובר 2011

Modern Family - משפחה מודרנית

משפחה מודרנית כרגע בעונה השלישית בארה"ב - עונה שניה ב-יס, כרגע אחת הקומדיות המשפחתיות הכי טובות שמשודרות ולכן לא פלא שהיא גורפת פרסים ותשבוחות בכל מקום אליו פונה.
הסדרה מספרת על משפחה אחת שבה אב המשפחה - (אל באנדי מנשואים פלוס) הוא פנסיונר עשיר שהתגרש מאשתו הראשונה אם ילדיו (שלי לונג שמפציעה בתפקיד אורח חמוד לעתים רחוקות) והתחתן עם...סוג של צ'ארו מספינת האהבה. צעירונת קולומביאנית סקסית מטריפה ותוססת, שמגיעה בעצמה עם מטען, ילד משלה, שמנמן גאון ובוגר בצורה מפחידה בכתה ה'.

לבאנדי יש שני ילדים משלו, כבר הורים בעצמם. בת בלונדינית - קלייר, אמא רצינית ומסודרת שתמיד מנסה שהכל יסתדר ותמיד הכל מתחרבש לה בצורה איומה, בדרך כלל בגלל בעלה פיל, סוכן הנדל"ן הליצני, שהוא דווקא סוג של פיטר פן, שובב ונהנתן וממש ילד נוסף לטפל בו בבית. להם שלושה ילדים. הבכורה, היילי, מלכת הכתה השטחית - סוג של קלולס, אלכס, האחות סנדוויץ' ה"חנונה" החכמה עם המשקפיים שאפה תמיד תקוע בשיעורי הבית, ואחיהן הקטן והמוזר, לוק - שתמיד נדמה שאולי הפילו אותו קצת יותר מדי על הראש כשהיה תינוק.
הבן של באנדי הוא מיטשל. מיטשל, גיי ג'ינג'י מזוקן שגר עם אהבת חייו קמרון ומגדלים תינוקת מאומצת אסייתית. מיטשל העורך דין קצת מזכיר את קלייר בפדנטיות ובמיינסטרימיות, למרות שעמוק בלבו הוא רק רוצה לצאת ולפזז במלוא גאוותו וצבעוניותו. את המפלט הוא מוצא בחברו לחיים, אשר בעצמו קצת דרמה קווין, מקסים ואהוב ובהחלט חי את חיי הגיי הססגוני יחד עם היותו עקר בית המטפל בתינוקת האסייתית פול טיים.


הניגודים בכל זוגיות ובכלל במשפחה גורמים לכל מני מצבים מצחיקים, בגדול אין פה שום דבר מופרע מדי, זו סדרה שמתאימה גם לצפייה עם ילדים מתחת לגיל 14, מצבים יומיומיים וההתמודדות המצחיקה - מביכה של המשפחה הזו איתם. בסופו של יום, יש הרבה אהבה במשפחה הזו, וכשכותרות הסיום עולות, אתם תמיד נשארים עם חיוך נחמד על הפנים.


קומדיה שנונה וצינית על החיים כמשפחה, שמשית ומתוקה - אין כאן יותר מדי ביקורת חברתית אפלה ומחתרתית ולא דורש הרבה מחשבה. מומלץ לכולם, כמובן.
נותנת לה 10 מתוך 10.          

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות זה פאן!